Reklamáció menete
- Reklamált terméket szíveskedjenek minél hamarabb elküldeni a kitöltött űrlappal együtt
- Reklamációs űrlap (PDF): Letölteni itt
- Minden infót tessék kitölteni
A sérült termék cseréje pl. egy több csomagszámú termékkészlet, csak a sérült alkatrészt küldje el, a teljes készletet nem. Ez akkor is érvényes, ha a termék több részből áll, és csak egy rész sérült.
Az új árut ideálisan az eredeti csomagolásban küldje el. A használt árut vagy alkatrészeit mindig megfelelően csomagolja. A vissza küldés költségeit az ügyfél fizeti.
Küldje el a csomagot normális vagy ajánlott szállítmányként. Tartsa meg a szállítási bizonylatot mint egy számlát. Kérjük, ne küldjön küldeményeket utánvét módon, ezeket nem fogadjuk el.
Szállítási hely:
Packeta Hungary Kft.
ID e-shopu : 94591340
Ezred utca 2. B2/11 épület
Budapest 1044
Kapcsolat:
email cím: eshop@ajandek123.hu
Panasz intézés:
- A reklamációkat igyekszünk minél hamarabb végre hajtani, leghosszabb idő töltés pedig 30 nap, Ez a határidő kezdődik a termék vissza küldés napjától
Szállítás sérülés menete:
- Az átvételkor mindig gondosan ellenőrizze a szállított árut. Ne fogadjon el olyan szállítmányt, amely sérültnek tűnik. És mindig kérjen csomag sérülési űrlapot a futártól.
- Ha csak csomag belseje sérült és már nem lehet biztosítani egy sérülési űrlapot a futártól, akkor tessék panaszkodni max 1 munkanapon belül a kézbesítéstől
- email: eshop@ajandek123.hu